top of page

Керування доступом

На кожному сучасному об’єкті є безліч обладнання з призначенням обмеження доступу. Це можуть бути шлагбауми, електроні замки, сервісні ліфти, ролети тощо. В тому чи іншому вигляді, для керування цим обладнанням присутня система керування доступом.

Типова ситуація на об’єкті

Frame 1351-1.png

Різне обладнання

Більшість спеціалізованого обладнання для обмеження доступу виробляється різними фірмами та кожна надає свою систему керування у комплекті з обладнанням.

Frame 1351.png

Дублювання функцій

В результаті, в середньому, на об’єкті працює 2-3, а іноді і 4 паралельних системи контролю доступу. Вони виконують одні і ті ж функції але не пов’язані між собою. При цьому, користувачі носять зв’язки брелоків – по одному від кожних окремих дверей.

Frame 96415.png
img 10.png

В чому відмінність нашого рішення

arrow.png

Віддалене керування

Не потрібно більше нікуди ходити, щоб додати, змінити чи прибрати будь-який доступ для будь-якої точки проходу для будь-якого користувача. Всі дії можна виконати віддалено безпосередньо із зручного інтерфейсу оператора.

arrow.png

Стан роботи обладнання

Адміністратор може бачити стан всього обладнання у режимі онлайн та може вручну передати команду на відкриття/закриття будь-яких дверей з інтерфейсу користувача.

arrow.png

 Об’єднаний журнал подій

Адміністратор має можливість швидко проводити розслідування, маючи загальний журнал подій на об’єкті. В разі потреби, можливо навіть інтегрувати сторонню відеоаналітику для отримання фото чи відеопідтверджень правопорушень.

arrow.png

Єдина система

Завдяки даному підходу різні локальні системи працюють в складі єдиної системи контролю доступу.

Що потрібно зробити, щоб це запрацювало на Вашому об’єкті

Користувачі.png
Frame 1351-1.png

База даних

Створити первинну базу даних, як основу побудови для сучасної системи контролю доступу. В результаті, більшість даних, котрі будуть використовуватися при підключенні системи керування доступом, вже будуть наявні в системі.

Для цього скористайтеся продуктом цифровізація обміну інформацією та документами.

Frame 1351.png

Наступний крок

Доповнити базу даних інформацією про всі точки проходу та даними про права доступу до них з боку користувачів.

Чітко визначити правила пропускної політики та гостьового доступу.

Frame 1351-2.png

Інтеграція

Інтегрувати існуюче обладнання чи провести заміну, в залежності від конкретної ситуації на об’єкті.

З технічними аспектами та основними вимогами щодо інтеграції обладнання можете ознайомитись більш детально тут.

Подобається функціонал?

BG 2.png

Переваги інтегрованого підходу

Завершивши попередній етап ви отримаєте наступні додаткові можливості для себе та своїх резидентів.

ac 1.png

Різні види доступу

Користувачі зможуть паралельно використовувати індентифікатори доступу, які для них є більш зручними.

- літні люди переважно картки чи брелоки;
- молодь обиратимуть телефон або FaceID.

І всі ці види доступів Ви зможете налаштовувати та адмініструвати в одному інтерфейсі!

Гостьовий доступ

Адміністратори на користувачі можуть додавати необмежену кількість тимчасових доступів для гостей, персоналу, сервісних служб і т.д.

-       по таймеру або на необмежений час;
-       на обрані точки проходу або до всього об’єкту;
-       на обрану кількість проходів або необмежено.

Дозвіл надається за допомогою унікального коду, qr-коду, або посилання.

ac2.png
ac3.png

Єдина пропускна політика

Налаштувати єдину пропускну політику об’єкту, можливо згідно трьох опцій:

-       користувачі надають тимчасові доступи самі (в рамках власних доступів);
-       користувачі надають тимчасові доступи через підтвердження адміністрацією;
-       тільки адміністрація видає доступи.

Готові підключитися до DJIN?

Дізнайтеся більше про можливості системи

img 1.png
Зниження адміністративних витрат
Дізнатися більше
Group 1349.png
Автоматизація збору інформації
bottom of page